Бонусна програма "Атлант-М".

Умови бонусної програми: накопичення та використання бонусних балів (зміни від 01.03.2021 року).
Бонусная программа Атлант-М

Унікальна Бонусна програма «Атлант-М» - Ваш власний АВТОКЕШБЕК!

Програма дозволяє накопичувати бонусні бали при кожному зверненні в наш автоцентр, щоб потім на свій розсуд перетворювати їх в знижки на товари і послуги в автоцентрах холдингу "Атлант-М".

УВАГА! ЗМІНИ У ВІДОБРАЖЕННІ БАЛІВ НА РАХУНКУ!

Ми прагнемо до зручності та прозорості наших сервісів і внесли зміни до нашої Бонусної програми. З 01.03.2021 року на власному рахунку тепер сума балів буде відповідати сумі винагороди в грн., а саме 1 бал = 1 грн.
Усі раніше накопичені бали будуть збережені за Вашими рахунками та будуть перераховані у відповідності до правил старої бонусної програми, а саме:
100 балів = 20 грн = 20 балів.

Як відтепер накопичуються бонусні бали?

  • при сервісному обслуговуванні (роботи, запчастини, аксесуари):
    за кожні 100 грн. в чеку - 1 бал = 1 грн.
  • за кожне ТО - додатково 60 балів = 60 грн.
  • при покупці нового автомобіля Ви отримуєте від 400 до 1400 балів = від 400 до 1400 грн., в залежності від моделі автомобіля
  • при покупці страховок ОСГПВ та КАСКО Ви отримуєте індивідуальний бонус: від 10 до 140 балів = від 10 до 140 грн. в залежності від моделі автомобіля
  • за участь в опитуваннях автоцентру Ви отримуєте 20 балів = 20 грн.
  • за відгук у Електронну книгу відгуків - 100 балів = 100  грн.
    Бали нараховуються один раз на місяць незалежно від кількості відгуків

Як використовуються бонуси?
Бонусна програма дозволяє використати накопичені бали/грн. при оплаті наступних послуг сервісу, запчастин і аксесуарів в якості знижки не більше, ніж -20% від рахунку.

Зверніть увагу! Бонусні бали не можливо використати в якості знижки на акційні товари чи послуги, тобто бали не сумуються з діючими та сезонними акціями автоцентру.

Коли використовуються бонуси?*
Використати накопичені бонусні бали Вам запропонує перед розрахунком співробітник автоцентру або Клієнт може сам запропонувати це зробити чи відмовитися від їх використання (окрім робіт із використанням власним запчастин Клієнта).

Скільки можуть зберігатися бали на рахунку?
Бали мають термін придатності - 3 роки. По закінченню цього терміну вони будуть «згорати» в порядку їх накопичення.

Наприклад: 01.01.2021 Ви отримали 100 балів за відгук у Електронну книгу відгуків. Це означає, що 01.01.2024 року вони згорять, тобто будуть анульовані.

Як використати бали на іншому автоцентрі "Атлант-М" в Києві?
Співробітник автоцентру, куди Клієнт звернеться для використання балів, знайде онлайн електронну картку Клієнта на іншому автоцентрі та об'єднає бонусні бали.

Скільки родичів (друзів) можна приєднати до свого бонусному рахунку?
В один бонусний рахунок можуть бути об'єднані до п'яти Клієнтів. Управляти рахунком буде його власник.

Клієнт продав автомобіль. Як додати у WEB-кабінет нову машину Клієнта і що буде з балами, які він накопичив раніше?
Скористайтеся функцією «не мій автомобіль» в WEB-кабінеті або повідомити співробітників автоцентру про зміну автомобіля. Бали прив'язані до Клієнта, а не до машини, тому все бали від минулого автомобіля збережуться за ним і бали від нового автомобіля будуть до них додаватися.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Бонусні бали не нараховуються за запчастини та роботи, до яких було використано акційну знижку.

Преміальний множник балів. Шановні Клієнти! Починаючи з 01.12.2020 скасувано мультиплікатор бонусів! Ми приносимо вибачення за незручності, але з технічних причин Атлант-М змушений відмовитися від преміального множника балів.

* У випадку коли роботи з техобслуговування та ремонту автомобіля (iв) клiєнта-фiзичної особи виконуються з використанням власних запчастин клієнта, знижки, що діють на СТО на роботи та супvтнi послуги (в т.ч. мийка авто, евакуація та iнше) до таких робiт не застосовуються. Бонуси клiєнта - учасника "Програми лоялності Атлант-М", якi були нapaxoвaнi (накопиченi) на його бонусному рахунку за попередні сервісні послуги, купiвлю запасних частин, aкcecyapiв, тощо, при оплатi таких сервiсних послуг та робiт, не використовуються.

Юлія
Кулініч

Спеціаліст по роботі з клієнтами
Телефон: +380 445 369 536
Мобільний телефон: +380 675 011 503
Факс: