До вже звичних ДНК бренду, з якими ми звикли асоціювати Volkswagen, тепер додаються почуття гумору, чіткість та зрозумілість, відкритість і акцент на людей
- Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес ребрендингу Volkswagen. У процесі цієї адаптації, бренди приділили багато уваги розробці комунікації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів та відображала діджиталізоване майбутнє.
- Новий бренд-дизайн було презентовано на Міжнародному автосалоні у Франкфурті (IAA Frankfurt) 9 вересня 2019 р. Він засяяв на багатоповерхівці штаб-квартири компанії у Вольфсбурзі одночасно з початком вечірньої прес-конференції Volkswagen Group.
Перехід на новий бренд-дизайн у всьому світі відбуватиметься поступово і має завершитися до середини наступного року.
В Україні вже зроблено перші кроки на шляху до ребрендингу – відбулася заміна логотипу та перехід на нову платформу офіційних сайтів Volkswagen та сайтів дилерської мережі в Україні.
Відтепер уся нова комунікація Volkswagen в Україні засяє новими кольорами та відтінками і відбуватиметься за принципами та стандартами нового бренд-дизайну.


