В «Атлант-М» - новий Генеральний директор

01 июля 2019

З 1 липня 2019 року посаду Генерального директора МАХ «Атлант-М» займає Ігор Сукач. За рішенням Зборів акціонерів він змінює Сергія Савицького, який керував компанією з 2011.

Ігор Сукач, Сергій Савицький

Ігор Сукач відомий на білоруському ринку як досвідчений топ-менеджер: протягом 17 років він керував найбільшою приватною телекомунікаційною компанією «Атлант Телеком», аж до моменту її злиття з мобільним оператором Velcom. Після цього, на запрошення акціонерів «Атлант-М», пан Сукач прийшов в холдинг на позицію виконавчого директора. За два роки роботи на цій посаді він влився і посилив колектив менеджерів, завоював довіру акціонерів та активно брав участь у формуванні моделі управління компанією.

Сергій Савицький:

- Поточна зміна CEO - це не революція, а природний процес еволюційного розвитку компанії. Коли в 2011 році я вступав на посаду Генерального директора, акціонери ставили переді мною кілька стратегічних цілей і завдань, однією з яких було в тому числі формування нової еліти холдингу і оновлення команди директорів. Свою місію я вважаю виконаною. Ми вистояли в чергову кризу, розробили та успішно реалізуємо стратегію «Розворот бізнесу в РОСТ», і тепер логічно, що на новий етап розвитку компанії, етап цифрової трансформації бізнесу, ми запросили незалежного Генерального директора. У компанії є сильна ринкова позиція в Білорусі та Україні, створений хороший потенціал для подальшого зростання і розвитку, в тому числі через впровадження нових технологій і угоди M&A. Холдинг відкритий до кооперації, причому не тільки в офлайн, а й в онлайн-проектах. Основне завдання, яке ми як акціонери ставимо перед Ігорем Сукачем - це розробка і реалізація нової стратегії «Аватар «Атлант-М». Аватар в нашому розумінні - це цифровий двійник, і суть нової стратегії - це цифрова трансформація «Атлант-М», об'єднання поточної та цифрової моделі бізнесу з метою вбудовування компанії в нову реальність.

Ігор Сукач

Ігор Сукач:

- Автомобільний ринок змінюється разом зі зміною поведінки клієнтів. Знання клієнтів, розуміння їх вподобань, уміння представити кожному індивідуальний продукт і збудувати з ним індивідуальні відносини - основа трансформації «Атлант-М». Таку трансформацію прийнято називати цифровою. Таку трансформацію першими пройшли компанії банківської та телекомунікаційної сфер. Але її суть не в цифрових технологіях, які виступають лише інструментом, а в зміні процесів компанії, перехід від продажу продукту до його формування, створення для кожного клієнта індивідуальної ціннісної пропозиції, включаючи перехід від володіння автомобілем до його користуванням, до ідеї мобільності, до автомобілю як послузі. Проведення такої трансформації, будування нових процесів і їх інтеграція з існуючими - важливе завдання, яке дозволить «Атлант-М» відповідати змінам на ринку, залишаючись лідером галузі.

Коротка біографічна довідка.

Ігор Миколайович Сукач народився 6 березня 1965 року. Закінчив Будапештський Технічний Університет, аспірантуру БДУІР. З 2001 по 2017 очолював компанію «Атлант Телеком». З 2017 по 2019 рік - виконавчий директор холдингу «Атлант-М». Троє дітей. Захоплюється музикою, грою на фортепіано, багато подорожує.



Поделиться в социальных сетях:

Вернуться к списку