Доступ до клієнтських сервісів АТЛАНТ-М.

Шановні клієнти, АТЛАНТ-М! Тут Ви знайдете доступ до Особистого кабінету клієнта, Табло видачі авто, деталі Бонусної програми, Електронну Книгу відгуків та інше.
Атлант-М Холдинг Личный кабинет

Оберіть потрібний Вам сервіс:

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ КЛІЄНТА.

Атлант-М Дніпровська Набережна. Атлант-М Київ

Новини та акції, історія обслуговування авто, стан бонусного рахунку, запис на сервіс та тест-драйв та інше.

 ВХІД ДО КАБІНЕТУ

 
 

БОНУСНА ПРОГРАМА КЛІЄНТА

Атлант-М Дніпровська Набережна. Атлант-М Київ

Деталі бонусної програми холдингу "Атлант-М" та кількість балів, що начислюються Клієнтам та можуть бути використані при обслуговуванні на СТО.

 СТОРІНКА ПРОГРАМИ

 
 

ЕЛЕКТРОННА КНИГА ВІДГУКІВ ТА ПРОПОЗИЦІЙ

Ми бажаємо бути найкращими для Вас! Залиште нам свій відгук, пропозицію або скаргу, і ми оперативно відреагуємо на Ваш електронний лист.

ВХІД ДО КНИГИ

 
 

Залишайтеся мобільним з нашими сервісами завдяки використанню оновленого мобільного додатку "Атлант-М"!

Власники гаджетів на платформах iOS та Android можуть завантажити додаток безкоштовно за посиланнями:

 
 

У обільному додатку "Атлант-М" клієнтам холдингу у всіх регіонах присутності - Білорусі, Росії та Україні - доступний широкий функціонал, за допомогою якого можливо:

  • Придбати новий автомобіль;
  • Придбати автомобіль з пробігом;
  • Залишити заяву на оцінку Trade-in;
  • Зв'язатися за телефоном, e-mail;
  • Замовити дзвінок;
  • Дізнатися про актуальні акції автоцентрів;
  • Залишити заяву на сервісне обслуговування;
  • Скористатися функцією - пошуку автоцентру на карті. Якщо Ви вперше відвідуєте дилерську підприємство, то зможете дістатися до нього з будь-якої точки по карті Google, програма сама прокладе оптимальний маршрут.
  • У розділі ТВА (Табло Видачі Автомобіля) відстежити стан Вашого автомобіля на сервісі і отримати повідомлення про готовність;
  • Скористатися інформацією про індикатори в Вашому автомобілі;
  • Залишити заяву на реєстрацію в Особистому Кабінеті Клієнта;
  • Скористатися Особистим Кабінетом Клієнта, щоб подивитися історію Вашого ТО і ремонту автомобіля, історію покупок запчастин і дод. обладнання, інформацію про накопичені бонуси, записатися на тест-драйв;
  • Залишити відгук про роботу автоцентру або поскаржитися керівництву компанії, використовуючи ЕКВ (Електронну Книгу Відгуків).